Praha – Smíchov

Smíchovská půjčovna nabízí nejširší paletu plavidel a nejdelší plavební trasy, neboť od jezu k jezu je to celých 8 km. Kromě pramic si zde můžete půjčit motorové čluny nebo výletní vor s grilem.

Jak se k nám dostanete

Ze stanice Metra B - Smíchovské nádraží jeďte kterýmkoliv autobusem jednu stanici, (nebo tramvají dvě) do stanice Lihovar.

Ve stanici Lihovar přejděte Strakonickou ulici směrem k řece na úroveň prodejny historických automobilů. Odtud pěšky asi 50m po chodníku směrem k Barrandovskému mostu, a dále asi 50m dolů k vodě po dlážděné cestě.

Jeďte od Barrandovského mostu po Strakonické ulici směrem do centra, držte se v pravém jízdním pruhu. Hned, jakmile skončí svodidla, můžete najet doprava na chodník, který pokračuje dlážděnou cestou k vodě, kde se nachází i půjčovna.

Pamatujte si, že ze Strakonické ulice je třeba odbočit přímo v místě, kde končí svodidla. (Těsně před loděnicí a prodejnou historických automobilů).

V případě, že přijedete na kolech,vaše kola vám uschováme!

Půjčovna lodiček leží na samém začátku oblíbené cyklistické stezky podél Vltavy. Stezka vede dále pod Barrandovský most, k železničnímu mostu v Bráníku a dále. U Barrandovského mostu je také odbočka do Prokopského údolí.